A więc nie ma już ratunku? – spytał Frodo rozglądając się gorączkowo.
– Jeżeli się ruszę, zobaczą mnie i pochwycą. Jeżeli tu zostanę, przyciągnę ich do siebie.
Aragorn położył mu rękę na ramieniu – została jeszcze nadzieja – rzekł. – Nie jesteś sam.
John Ronald Reuel Tolkien
Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
Jeżeli masz jakiś problem, coś Cię gryzie lub najzwyczajniej w świecie chcesz z kimś porozmawiać, Serdecznie Cię zapraszam.
Czujesz, że nikt Cię nie rozumie, jesteś samotny.
Nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem.
Masz problemy rodzinne, znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej.
Masz problem i nie wiesz jak go rozwiązać.
Chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem.
Chciałbyś z kimś porozmawiać.
Chciałbyś pomóc innym, nie wiesz w jaki sposób.
Masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić.
Musisz wybrać kierunek studiów, dalszą drogę kształcenia – przyjdź.
Przyjdź także z każdą sprawą, z którą sam nie potrafisz sobie poradzić.
PSYCHOLOGA SZKOLNEGO OBOWIĄZUJE TAJEMNICA ZAWODOWA!
ZAPRASZAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH –Angelika Lelek
na II piętrze (nad szkolnym sklepikiem) sala D3/13
Zadania jakie realizuję wynikają m.in. z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003r. Nr.11, poz.114) Zgodnie z §15 pkt.4 tego rozporządzenia do zadań psychologa należy:
1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych dotyczących uczniów, w tym diagnozowanie potencjalnych możliwości oraz wspieranie mocnych stron ucznia;
2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju ucznia, określenia odpowiednich form pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym działań profilaktycznych, mediacyjnych i interwencyjnych wobec uczniów, rodziców i nauczycieli;
3) organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
4) zapewnienie uczniom doradztwa w zakresie wyboru kierunku kształcenia i zawodu;
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy wychowawczej w środowisku szkolnym i pozaszkolnym ucznia;
6) wspieranie wychowawców klas oraz zespołów wychowawczych i innych zespołów problemowo-zadaniowych w działaniach wynikających z programu wychowawczego szkoły i programu profilaktyki, o których mowa w odrębnych przepisach.